Monday 19 August 2013

Bananaaaaa

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatu 

Badan buntal , kaki , tangan pendek , pakai goggles , bewarna kuning , dan comel . Ya , Minion katakan . Baru2 ni aku p Suria Sabah nak belikan Bella patung yang dia teringin-inginkan tu . Nasiblah ada berjualan , dapat juga aku belikan untuk dia . Time aku beli patung tu , aku tak berhenti tersenyum-senyum fikiran macamana reaksi dia bila aku bagi dia patung tu . Adehhh 

So hari ahad tu (17.8.2013) aku singgah ke rumah dia . Nak ''Study'' lah sangat :) . Sampai kat rumah dia , aku pun mainlah badminton ngan dia sekali dgn adik dia . Lepas main , aku masuk ke dlm rmh dia , straight away salam mak mentua , InsyaAllah , after that Bella bawa aku p dapur . Hmm sanalah kami bercerita kosong sambil gelak pasal benda yang bukan-bukan -.-'' . Aku suruh dia tutup mata , tapi Bella terlampau degil . Takmau dengar cakap . Hmm dah nampak dah surprise aku xkan jadi so aku pun bagilah dia minion tu ... She was like , ''OMG OMG OMG OMG OMG OMGGGG!! AARRRGGHHH >.< !! . Terkejut gila aku oleh dia XD . Lepas dia dpt patung tu tersenyum-senyum sdh si buah hati sebab dapat patung yg dia nak . 

Well aku terpaksa bagi awal walaupun birthday dia seminggu lagi , hari sabtu ni (24.8.2013)  . Memandangkan aku betul-betul sibuk hari tu , aku bgilah present advance . Aku harap dia akan jaga patung tu baik-baik . Sekarang Spongebob dia dah ada teman dah . hahahahahahah !! hmm k lah , aku rasa itu ja yang aku mau share :') . 

Terima Kasih kerana sudi membaca :)

No comments:

Post a Comment