Friday 23 August 2013

Happy Birthday Bella

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatu..

ITS ALMOST TIME !! Time for what ? Time for her birthday of course :) . So tinggal beberapa jam , minit , saat , sahaja lagi sebelum budak favourite aku akan menyambut Hari Kelahiran dia :'3 . Im proud to have her . Dia matang , friendly , comel , gebu , satu kepala dengan aku . 

Hmm , so apa aku nak bagi dia sebagai present ? Well itu dah lama aku bagi . Seminggu sebelum lagi dah bagi . Apa aku bagi ? Minion :3 . Dia ada tanya aku berapa harga Minion tu tapi aku tak bagitau . I mean , buat apa nak bagitau kan ? Secret bah tu :3 hihihi . Yang penting aku bagi dia dengan seikhlas hati dan Alhamdullilah dia teramat amatinyalah happy gilerrr-gilerrrr ! aahhahaha :)

Apa yang aku harapkan daripada dia ? Kejujuran , kesetiaan , memahami , menyayangi , eh macam-macam lagilah . Kalau dia baca ni confirm tersenyum-senyum . Betul tak Bell ? ngehehehe . 

I'm not perfect and I don't deserve her . She deserves better . . . . Like ME . ahhahahahaha !! I'll make her world filled with happiness , InsyaAllah . I'll do the best just to put a smile on her face . Kalau dia sedih , aku hiburkan , kalau dia ada masalah , aku selesaikan , kalau dia ada kekurangan , aku coverkan . Ewahh ayat xleh blah kata Bella . Blueekk gitu kan Bell? ahahaha ! 

Hmm , actually banyak lagi yang aku tak tahu pasal dia ni . But it doesn't matter . It takes time to know each other well isn't it ? Yeap . Apa lagi aku nak type ni ... typing ...... (macam WeChat) ahhahahahahaha !! Rasanya tu ja lah buat masa ni . Kalau ada cerita baru , InsyAllah aku akan coretkan . hihi . 

Finally , Happy Birthday NurNabilah Binti Dr.Berhaman . Have a splendid birthday . You deserve it . I'm sorry I can't celebrate it with you tomorrow . But I promise on this Sunday we'll go out together aite ? :) Nanti by bawa you tgk #TheConjuring . ahahhaha ! Aite , I love you :* 


Dah tolong jangan nak mem-viralkan video ni . ni bukan cinta seminggu okay ? hahahahah :P

No comments:

Post a Comment